6.30-7.30 Schodzenie się dzieci w grupie III.
Kontakty indywidualne z dziećmi i Rodzicami, zabawy dowolne
wg zainteresowań.
7.30- 8.00 Indywidualne lub grupowe wspomaganie i korygowanie rozwoju.
Zabawy w wybranych kącikach edukacyjnych w swojej sali.
8.00-8.25 Rozmowy wprowadzające w tematykę dnia.
Zabawy integracyjne, ruchowe, kołowe ze śpiewem.
8.25-8.50 Przygotowanie do śniadania - czynności higieniczne w łazience
- myjemy ręce.
Śniadanie.
Czynności higieniczne - korzystamy z toalety, myjemy z zęby.
8.50-9.45Zabawy dowolne w wybranych kącikach edukacyjnych, przy stolikach;
zespołowe, indywidualne przy niewielkim udziale nauczyciela.
Prace porządkowe w sali.
II śniadanie - jemy owoce, pijemy sok.
9.45-10.15 Zajęcia dydaktyczne będące realizacją wybranych treści z programu
wychowania przedszkolnego.
10.15-10.30 Przygotowanie do wyjścia do ogrodu - czynności higieniczne
i samoobsługowe.
10.30-11.15 Pobyt w ogrodzie przedszkolnym
- zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze,
- korzystanie ze sprzętu ogrodowego, zabawy w piaskownicy,
- zabawy dowolne.
Prace porządkowe i ogrodnicze.
Spacery i wycieczki.
W sytuacji niesprzyjających warunków atmosferycznych w godzinach 10.15-11.15
zapraszamy dzieci do zabaw w sali przedszkolnej w wybranych kącikach edukacyjnych
lub przy stolikach.
11.15-11.30 Powrót z ogrodu. W szatni czynności samoobsługowe.
Przygotowanie do obiadu - w łazience czynności higieniczne i sanitarne.
11.30-12.00 Obiad
Czynności higieniczne w łazience i samoobsługowe podczas spożywania obiadu i na leżaczku.
12.00-14.00 Odpoczynek - słuchanie kołysanek, muzyki relaksacyjnej, bajek,
wybranych pozycji z literatury dziecięcej.
14.00-14.15 Czynności samoobsługowe przy leżaczkach.
Czynności sanitarno - higieniczne, opiekuńcze, organizacyjne.
Przygotowanie do podwieczorku.
14.15-14.30 Podwieczorek.
Czynności higieniczne w łazience - myjemy zęby.
14.30-15.00 Zabawy w grupie lub w małych zespołach - utrwalenie poznanych na zajęciach
treści, słuchanie opowiadań, organizowanie zabaw rozwijających
zainteresowania i zdolności dzieci.
15.00-16.30 Rozchodzenie się dzieci do domów.
Zabawy tematyczne, konstrukcyjne, plastyczne, ruchowe
wg pomysłu dzieci w sali przedszkolnej lub w ogrodzie
przy niewielkim udziale nauczycielki.
Praca zespołowa lub indywidualna w zależności od potrzeb
i możliwości dzieci.
Kontakty indywidualne z Rodzicami.
Do godz. 12.30 rozejście się dzieci o 5 - godzinnym cyklu nauczania do domu.